L’AE Pediatria recomana avançar el calendari de vacunes i alerta d’un rebrot de xarampió

Davant aquesta revifada del xarampió, els pediatres recomanen avançar el calendari de vacunació de la triple vírica dels 15 als 12 mesos per a la primera dosi i dels 3-6 anys als 2 anys per a la segona dosi.

anunci.info Madrid 3cat24.cat.- L’Associació Espanyola de Pediatria recomana avançar l’edat de vacunació de la triple vírica i establir un calendari únic de vacunació per a totes les comunitats autònomes. L’entitat també ha alertat del rebrot de casos de xarampió a tot Europa.

Segons dades de l’Associació Espanyola de Pediatria, els casos de xarampió a l’estat espanyol al llarg del 2011 ha estat de gairebé 2.000. A Europa s’han arribat a detectar fins a 30.000 casos de xarampió, 8 d’ells amb resultat de mort, però cap a l’estat espanyol.

Segons el portaveu de l’Associació, Javier Aristegui, el fet pot atribuir-se a la relaxació de moltes famílies i a una disminució en la vacunació infantil en aquests últims anys.

Els pediatres espanyols reclamen un calendari únic de vacunació per a totes les comunitats autònomes.

Tags: , ,

Deixa un comentari

recomanacions visuals i d’audio

anunci.info | Discapacitats i Salut.

El portal d'internet especialitzat en Discapacitats i Salut.

Publicacions

gener 2012
dl. dt. dc. dj. dv. ds. dg.
« des   feb »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031